Методична робота






Допомога вчителю при підготовці до олімпіади

  1. Геометричні задачі на олімпіаді з математики та способи їх розв'язування.
  2. Прийоми розв'язування діофантових рівнянь.
  3. Розв'язування задач на стратегію.
  4. Функціональні рівнняння. Посібник.


Корисне програмне забезпечення

Програмний засіб «Програмно-методичний комплекс Терм VII підтримки практичної навчальної математичної діяльності”  (ПМК Терм) призначено для вико­рис­тання на уроках алгебри в 7 класі загальноосвітньої школи, а також вчителями математики  - при підготовці до проведення уроків, самостійних або контрольних робіт, учнями – при виконання домашніх завдань.
           ПМК Терм призначено перш за все для використання на практичних заняттях з алгебри в 7 класі. ПМК всебічно підтримує практичну діяльність учнів та вчителів, надаючи їм одночасно необхідну інформацію навчального та довідникового характеру. Основною технологією розв¢язання алгебраїчних задач є рівносильні математичні перетворення. З цієї точки зору ПМК Терм є системою комп¢ютерної алгебри.
Завантажується програма з інструкцією та методичними рекомендаціями!
     Програмне середовище «Системи лінійних рівнянь» (ПС СЛР) призначено для застосування в курсі алгебри загальноосвітньої школи при вивченні теми  „Системи лінійних рівнянь з двома змінними”.
     Даний програмний засіб
-        дозволяє учневі зосередитися на логіці розв’язування систем лінійних рівнянь і отримати осмислений результат;
-        звільняє учня від рутинних обчислень, що дозволяє розв’язувати набагато більшу кількість задач;
-        дозволяє диференціювати навчання, полегшує перевірку виконання завдань.
   ПС СЛР надає наступні можливості: розв’язування систем лінійних рівнянь графічним способом, способом додавання, способом підстановки, а також текстових задач, математичною моделлю яких є системи лінійних рівнянь.
Завантажується програма з інструкцією та методичними рекомендаціями!


Приклади та інструменти сценарію уроку "Перевернутий клас". Автор Марина Курвітц. Інформація з Ютубу.

Немає коментарів:

Дописати коментар